دانش آموزان در طی دهه ها: چگونه تغییر کرده اند؟

اگر پدربزرگ و مادربزرگ های ما امروز برای ورود به دانشکده ثبت نام می کردند ، دچار شوک فرهنگی شدید می شدند. کلاس ها نه تنها در یک دهه گذشته بلکه حتی در پنج سال گذشته نیز به طرز چشمگیری تغییر کرده اند.

تابلوهای هوشمند ، لپ تاپ ها و دستگاه های دیجیتال اکنون بر منظره کلاس حاکم هستند. شکاف رو به رشد مهارت ها همچنین باعث می شود که افراد حرفه ای شاغل دیگری به دنبال کشف آموزش باشند زیرا تقاضا برای مهارت های غیرمادی در حال رشد است. این نیز چهره جمعیت شناسی دانشجویی معاصر را تغییر داده است.

دانشجو

پیشرفت در هوش مصنوعی ، دیجیتالی شدن و فن آوری نیز بسیاری از بزرگسالان را در نیروی کار مجبور کرده است تا با توجه به پیشرفت بازار کار و بازنگری در مشاغل خود ، به مشاغل خود تجدید نظر کنند. بسیاری نیز مشاهده کرده اند که نقش هایشان به سرعت تغییر می یابد و به مهارتهای نرم کاملاً جدید احتیاج دارند. این موقعیت ها به استقبال یادگیری سریع گام با مباحث بسیار تخصصی مانند دوره های آنلاین و ریزآموزش کمک کرده است.

دیجیتال

اکنون ، دانش آموزان مسن تر در پردیس دانشگاه حضور دارند که تعداد فزاینده ای از یادگیرندگان نیمه وقت به صفوف پیوستند. بیایید نگاهی دقیق تر به این تغییر دهیم که چگونه این تأثیرات باعث تغییر دانش آموزان در طی دهه ها شده است.

دانش آموز

نمایه و ذهنیت

حتی در سالهای اخیر تغییرات جالبی در میزان جمعیت مورد انتظار دانش آموزان به وجود آمده است. طبق گزارش EAB ، روند رو به رشدی در سمت ویژگیهای “غیر سنتی” وجود دارد که یکی از قابل توجه ترین تغییرات سن آنها است.

مشخصات استاندارد دانشجویان دانشگاه های اخیر فارغ التحصیلان دبیرستان در گروه سنی ۱۸ تا ۲۱ سال بود. امروزه ۱ از ۵ دانش آموز بالای ۳۰ سال و ۳۸٪ دانشجویان کارشناسی ارشد بالای ۲۵ سال هستند. یکی دیگر از ویژگی های غیر سنتی این است که ۳۵٪ دانش آموزانی که در دانشگاه شرکت می کنند به صورت پاره وقت و ۲ از ۵ نفر در کالج جامعه شرکت می کنند.

علاوه بر این ، میزان اطلاعاتی که دانش آموزان امروز مجبور به جذب آن هستند نیز باعث می شود دانش آموزان احساس غرق کنند. بخشی از این امر به دلیل فناوری است که به نظر می رسد که از نظر ارزش چهره امکان دسترسی آسانتر به تحقیقات را فراهم می کند.

با این حال ، دانشجویان نمی دانند چگونه به طور موثری به آن دسترسی پیدا کنند و همچنین در حفظ آن مشکل دارند. کسانی که درآمد کمتری دارند برای اضافه بار اطلاعات در معرض خطر بیشتری هستند.

آموزش انعطاف پذیر

جای تعجب نیست که فشار اضافه شده بر تعادل کار و مدرسه باعث افزایش تقاضا برای گزینه های یادگیری انعطاف پذیر شده است.

طبق گزارش EAB ، بیش از ۲۵٪ از دانشجویان به دلیل انعطاف پذیری ، دوره های آنلاین را انتخاب کرده اند. روند یادگیری آنلاین شامل موارد زیر است:

     

  • یادگیری مبتنی بر برنامه
  •  

  • ریزآزمایی
  •  

  • فیلمبرداری یادگیری
  •  

  • آموزش موبایل
  • موبایل

     

  • بازیابی
  •  

  • واقعیت مجازی و افزودنی

برنامه های مدرک همکاری نیز تغییر شیوه دریافت مدرک و مدرک دانشگاهی را تغییر می دهد.

آنها به دانشجویان این امکان را می دهند که کالج جامعه را با یک دانشگاه شریک برای کسب اعتبار تحصیل ترکیب کنند. این امر به آنها اجازه می دهد تا از موسسات مختلفی برای دریافت مدرک در موسسه منتخب «خانه» خود استفاده کنند.

ریزآموزش و فیلم

صنعت eLearning گزارش داد که ریزآموزشی سال گذشته بیش از ۶۰ درصد یادگیری را به خود اختصاص داده است. این روش ماژولهای یادگیری به اندازه نیش را برای گرفتن اطلاعاتی که مهمترین آنها هستند فراهم می کند.

دلیل این امر احتمالاً به این دلیل است که فقط ۱٪ از یک هفته کاری معمولی برای افراد در نیروی کار برای آموزش و توسعه وجود دارد – ۲۴ دقیقه از یک هفته کاری معمولی.

Microlearning از فیلم های ۱۰ تا ۱۲ دقیقه ای در کنار تست های تعاملی استفاده می کند تا دانش آموزان بتوانند سریع اطلاعات اولیه را بدست آورند.

برای آموزشهای شرکتی اکنون بسیاری از سیستم عاملهای یادگیری ویدئویی در دسترس هستند که گزینه ای آسان و مقرون به صرفه را برای بستن شکاف مهارتهایی که می توانند برای تحقق یک برنامه یادگیری خاص تطبیق داده و تنظیم شوند ، در اختیار شما قرار می دهند.