اگر قصد دارید به آمریکا مهاجرت کنید و در رویداد لاتاری برنده شده اید، بدانید این پایان کار نیست. بلکه بعد از قبولی در لاتاری باید گام های مختلفی از جمله پرکردن فرم ها و …. را باید بردارید. انجام درست هر مرحله و پشت سر گذاشتن بی عیب هرگام، درگرو دریافت مشاوره از سوی افراد کاربلد است. اما سوال اینجاست که بهترین گزینه برای دریافت مشاوره و انجام امور برندگان لاتاری کدام است؟ هم اکنون کارت سبز درخدمت شماست تا شما را در مسیر مهاجرت بی دردسر به آمریکا به خوبی راهنمایی کند. در ادامه درباره این خدمات مشاوره ای توضیحات کامل تری را خواهیم داد. اگر شما هم برنده لاتاری شده اید، حتما تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مهم ترین امور مشاوره ای برای برندگان لاتاری

افرادی که نامشان در لیست برندگان لاتاری دیده می شود، حتما باید به چند مورد بعد از برنده شدن در لاتاری توجه داشته باشند. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

تهیه فرم های مختلف و مدارک لازم

در این مسیر باید حتما از یک مشاور مهاجرت کاربلد کمک بگیرید. باید مدارک لازم و فرم های مهم را به خوبی تهیه، ترجمه و پر کنید. یکی ای این فرم ها، فرم دی اس 260 است. این فرم از مهم ترین آیتم های بعد از قبولی در لاتاری است. یادتان باشد که برای پرکردن و ارسال این فرم نباید عجله کنید. چون هیچ تاثیری در تعیین نوبت مصاحبه شما ندارد. همچنین باید گواهی تمکن مالی را هم تهیه کنید. باید اثبات کنید که از توان مالی کافی برخوردار هستید. دولت آمریکا می خواهد بداند که توان گرداندن زندگی خود را داشته و سربارش نخواهید شد.

نوشته دیگر :   خرید لوازم یدکی

معاینات پزشکی و مصاحبه در سفارت

انجام واکسیناسیون و معاینات پزشکی دارای اهمیت زیادی در مسیر مهاجرت به آمریکا، بعد از لاتاری است. همچنین باید به یکی از سفارت های کشور آمریکا برای مصاحبه های مهاجرت مراجعه کنید. یادتان باشد که پزشک معتمد سفارت آمریکا، در کشور ما فعالیتی ندارد. بنابراین برای انجام درست این مرحله همواره باید از یک کارشناس باتجربه مهاجرت بهره گیری کنید. هدف از انجام معاینات پزشکی این است که خیال دولت آمریکا بابت سلامت کشورش راحت باشد. به بیان بهتر باید اثبات کنید که خودتان و یا خانواده تان دارای بیماری های خاص نیستید. منظور بیماری هایی هستند که امکان ورود شما به این کشور را از شما می گیرند. از بیماری های روانی و سل گرفته تا جذام و … . تا کمی قبل تر بیماری ایدز نیز در این باره موثر بود. اما امروزه ابتلا به ایدز در مسیر مهاجرت به آمریکا محدودیت ایجاد نمی کند.