بهترین نرم افزار های ساخت انیمیشن کدام اند؟ (موشن کده)

با استفاده از بهترین نرم افزار انیمیشن، می توانید مطمئن شوید که کارتان برجسته می شود و به راحتی می توانید خلاقیت های خود را زنده کنید. در این فهرست برخی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهایی که می‌توانید برای تغییر گردش کار خود استفاده کنید، توضیح می‌دهد، و ما مجموعه‌ای از برنامه‌ها را هم برای مبتدیان و هم برای انیماتورهای با تجربه انتخاب کرده‌ایم.

هنگامی که بهترین نرم افزار انیمیشن را انتخاب می کنید که هم برای شما و هم برای پروژه هایتان بهترین کارایی را داشته باشد، باید ابزارها و ویژگی هایی را که به بهترین وجه مناسب شما هستند و همچنین عناصری مانند صادرات و سازگاری با برنامه های دیگر را در جریان کار خلاقانه خود در نظر بگیرید. . هر برنامه دارای مجموعه و رابط متفاوتی است، بنابراین بهتر است قبل از سرمایه گذاری یا دانلود تحقیق کنید. به همین دلیل است که ما تمام این ویژگی‌ها را در زیر ارزیابی کرده‌ایم و مزایا و معایب هر نرم‌افزار و سخت‌افزار توصیه‌شده برای اجرای هر برنامه را به بهترین شکل فهرست می‌کنیم. در این دوره آموزش انیمیشن سازی از مقدماتی تا پیشرفته به شکل جامع به آموزش صفر تا صد انیمیشن سازی دو بعدی در افتر افکت به شکل عملی و حرفه ای می پردازیم.

اگر از قبل نرم افزاری دارید که از آن راضی هستید، چرا ابزارهای جدید انیمیشن را بررسی نمی کنید؟ ما فهرستی از بهترین ابزارهای انیمیشن برای انواع هنرهای دیجیتال را داریم. اگر به دنبال شاخه‌بندی و مدل‌سازی دارایی‌های خود برای انیمیشن‌ها هستید، می‌توانید راهنمای ما را برای بهترین نرم‌افزار مدل‌سازی سه بعدی بررسی کنید. در بین بهترین سایت های آموزش برنامه های گرافیک و تدوین می توان به سریع آسان، موشن کده، فرادرس، فرانش، گرافیستار، آریا تهران و کلیک سایت اشاره کرد.

نرم افزار موهو

Moho Pro یک نرم افزار انیمیشن برنده جوایز برای مک است که همه چیزهایی که برای ایجاد انیمیشن های دو بعدی با کیفیت حرفه ای نیاز دارید را دارد. سیستم تقلبی قدرتمند آن باعث می‌شود آثار شما از روی صفحه پرش کنند، در حالی که ویژگی استخوان‌های هوشمند حالت‌های چهره و چرخش‌های بدن شخصیت شما را بهبود می‌بخشد.
ویدیوهای توصیه شده برای شما…

Moho توسط استودیوی انیمیشن ایرلندی Cartoon Saloon در فیلم‌های نامزد اسکار، The Breadwinner، Song of the Sea، Secret of the Kells و Wolfwalkers استفاده شده است و به طور گسترده‌ای به عنوان استاندارد صنعتی برای انیمیشن‌های دو بعدی حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

نرم افزار CelAction2D

با چهار نسخه CelAction2D در دسترس – Studio، Professional، Animator و Educational – این نرم افزار انیمیشن دوبعدی برای ویندوز دارای چیزی برای هر سطحی است. اگر با یک تیم بزرگ کار می‌کنید، فیلم‌های بلند، انیمیشن سریال‌های تلویزیونی می‌سازید، یا انیمیشن کوتاه می‌سازید، نسخه استودیو یک انتخاب عالی است. این نسخه همچنین شامل ارتقاء و پشتیبانی است و همیشه اولین نسخه ای است که ویژگی های جدید را دریافت می کند.

اگر به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک تیم کوچکتر کار می کنید، نسخه حرفه ای ممکن است برای شما بهترین باشد. اما اگر به همه ابزارهای تقلبی آن نیاز ندارید، همیشه نسخه Animator وجود دارد. با این حال، شما نمی توانید دارایی ها را در این بسازید – برای انجام این کار، به نسخه Studio نیاز دارید.

نرم افزار Procreate

آیا تا به حال خواسته اید که یک ابزار انیمیشن فریبنده قدرتمند در کف دست خود داشته باشید؟ خوب، اکنون می توانید با Procreate برای iPad. با Procreate’s Animation Assist، می‌توانید انیمیشن‌ها را ترسیم کنید، GIFهای حلقه‌ای بسازید، و انیمیشن‌های زیبا بدون نیاز به لمس رایانه‌تان ایجاد کنید. همانطور که وقتی آن را در بررسی Procreate خود آزمایش کردیم متوجه شدیم، می‌توانید شاهکار بعدی خود را در حال حرکت ترسیم کنید، تصویر کنید و متحرک کنید. و آخرین نسخه دارای ابزارهای سه بعدی بسیار رویایی نیز می باشد. این نرم افزار که توسط همه افراد از مبتدی تا علاقه مند و حتی حرفه ای پذیرفته شده است، اگر به دنبال ایجاد در حال حرکت هستید، بهترین انتخاب است.

نوشته دیگر :   قانون جذب تصویر ذهنی

نرم افزار مایا

مایا بدون شک یکی از بهترین برنامه های موجود در بازار است اگر یک انیماتور حرفه ای هستید که به دنبال یک ابزار قدرتمند انیمیشن سه بعدی هستید. با مایا می توانید همه کارها را انجام دهید: مدل سازی، انیمیشن، جلوه های بصری. گویا این کافی نیست، مایا به یکی از بهترین موتورهای فیزیک و سیستم های رندر موجود امروزی مجهز شده است. آخرین بررسی مایا نشان داد که Autodesk نرم‌افزار را با طیف وسیعی از ویژگی‌های کیفیت زندگی فوق‌شارژ کرده است، و جدیدترین نسخه حتی چیزهای جالب‌تری را اضافه کرده است.

مایا همچنین با ویژگی منحصر به فردی به نام نظافت تعاملی XGen عرضه می شود. نظافت تعاملی XGen شامل ابزارهایی مانند برس های مجسمه سازی، اصلاح کننده ها و لایه های مجسمه سازی است که می توانید برای ایجاد سبک های مختلف مو و خز از آنها استفاده کنید.

نرم افزار Cartoon Animator

Cartoon Animator 4.5 (که قبلاً با نام CrazyTalk Animator شناخته می‌شد) آخرین نسخه از تیم Reallusion است و اگر مملو از ویژگی‌های مفید برای افراد خلاق نباشد بسیار بد است. اگرچه ممکن است آن را به عنوان یک استاندارد صنعتی در نظر نگیریم، Cartoon Animator کاملاً قادر به ایجاد انیمیشن های با کیفیت حرفه ای است.

از ویرایش هوشمند حرکت IK تا ضبط حرکت تمام بدن، Cartoon Animator ابزارهایی برای انجام همه این کارها دارد. به عنوان مثال، با سیستم صورت مبتنی بر اسپرایت، می توانید به سرعت یک چهره دو بعدی را به یک سر سخنگو سه بعدی تبدیل کنید. همچنین ابزار مفیدی برای تقویت و استخوان وجود دارد که به شما امکان می‌دهد شخصیت‌های دوبعدی چند زاویه‌ای باورپذیر ایجاد کنید.

این ساده‌ترین نرم‌افزار برای یادگیری راه نیست، اما اگر زمان و حوصله کافی برای دست‌یابی به آن را دارید، Cartoon Animator یک نرم‌افزار انیمیشن فوق‌العاده برای تولید انواع محتوا است.

نرم افزار Character Animator

Adobe Character Animator همه ابزارهایی را که برای متحرک سازی سریع و کارآمد شخصیت های دوبعدی خود نیاز دارید، از همگام سازی لب گرفته تا فناوری ضبط حرکت، در اختیار شما قرار می دهد. با ادغام یکپارچه فتوشاپ و فایل Illustrator، می توانید شخصیت های خود را با استفاده از ابزارهای مورد علاقه خود بسازید و سپس آنها را در Character Animator زنده کنید. شما حتی می توانید شخصیت های خود را به صورت زنده پخش کنید!

در حالی که Character Animator هنوز یک برنامه مفید برای علاقه‌مندان و حرفه‌ای‌ها است، این نرم‌افزار بسیار عالی است اگر در زمینه انیمیشن‌سازی تازه کار هستید و می‌خواهید سر خود را در مورد اصول اولیه قرار دهید.

منبع: موشن کده https://motionkade.ir/