چگونه با تولید محتوا مشتری جدید پیدا کنیم؟

اول باید اهمیت تولید محتوا رو در بازاریابی اینترنتی درک کنیم بعد واسه تولید محتوای مناسب به شناخت مشتریان و نیازای اونا پرداخته و با دسته بندی نیاز اونا، نوع محتوایی که منتهی به تولید مشتری می شه رو بررسی کنیم.
در مورد تولید محتوا باید توجه کنین که چه نوع اطلاعاتی باید در سایت ارائه شه و هدف از ارائه محتوای مورد نظر واسه حل چه نوع مشکلیه و اینکه به چه روش می تونین به کاربران سایت خود کمک رسانی کنین.
قبل از شروع به بازاریابی سایت تون بهتره روی افزایش و جفت و جور محتوا واسه اون تلاش کنین.
برنده های موفق مصرف کنندگان خود رو به عنوان همکاران سازنده در نظر می­ گیرند. و به طور فعال مشتریان رو واسه به اشتراک گذاشتن تجربیات برند محور خود تشویق می ­کنن و اون تجربیات رو توسط­ ی آمیختن در ابتکار­های بازاریابی خودشون تقویت می­ کنن.
واسه اینکه بازاریابی بتونه به درد بخور واقع شه حتما باید بحث محتوا رو جدی بگیرین.
برنده ها در تلاشند تا از راه گوش دادن به مشتریان خود و تاثیرپذیری از مردم هر چی بیشتر مردمی بشن.
واسه تبدیل مشتریان به طرفداران برند میشه با مشتریان تعامل داشت، یکی از ساده ترین و مؤثرترین نوع از محتوای تولید شده بوسیله کاربران، تشویق مشتریان واسه گرفتن عکس­ ها و ویدیو­هاییه که اون­ها رو در حال به کار گیری محصول شما نشون میدن.
برند سازی تولید محتواییه که مشتریان می خواهند تا بدون جذب شن، اون رو به اشتراک بذارن و محتوایی که دلیل برتری می شه.
کامل سازی محصول راه دیگه تبدیل مشتریان به طرفداران برنده این محتوا نشون می ­دهد که چیجوری محصول شما متناسب با ساختار گسترده تر زندگی مصرف­ کنندگانه. این هدفی می تونه به اندازه یا حتی بیشتر نوع قبلی محتوای تولید شده بوسیله کاربران اثر داشته باشه.
واسه این که به مشتریان خود این شانس رو بدین تا جایی که ممکنه خلاق باشن، رقابت عکس و فیلمی رو در نظر بگیرین که در اون از دنبال کنندگان می خواهید تا محتوای خاصی رو واسه شما بسازن. این به اون ها اجازه می ­دهد تا بخشی فعال و مستقیم از راه هدف دار برندسازی شما باشن، و این رو حس کنن که صدای اون­ ها توسط شرکت شما شنیده شده.
۲۰۱۵ سال بازارایابی محتوا محوره، هم اینکه سال فروش محتوا هم هستش.
بازاریابی محتوا محور عبارتست از فوت وفن خلق و پخش کردن محتوای جذاب، مهم و مربوط به نیاز مشتری جهت جذب و رسیدن به مخاطبی که به شکلی روشن مشخص گردیده چیزی که با هدف پیشبرد عمل مشتری سودآفرین صورت می گیرد.
محتوای خوب و برتر می تونه یه مورد تجاری موثر رو واسه مشتری بسازه، مشتری ای که می تونه هدف قرار بگیره و یافته های این کار رو آزمایش کنه.
مدیریت محتوا شامل به کار گیری شامل غنی و پر معنا واسه بازاریابی بین مشتریاس بازاریابی محتوا مشتریان رو به صورت مستقیم تشویق به خرید نمی کنه بلکه محتوای با ارزشی رو واسه مطالعه مخاطبان ارائه میده این کار به افزایش علم مشتریان کمک می کنه و نشون دهنده صداقت و تخصص شما در مورد فعالیتتانه.
اگه محتوای خوب یا هدفداری تولید نکنین، بازار هدف مورد نظر خوب شناخته نشده و از این پتانسیل خوب استفاده نمی شه، و نقطه مهمی از بازاریابی که شناخت و معرفی خود به بازاره رو از دست رفته می بینه.
بازاریابا مثل تولید کنندگان باید آمار دقیقی از جزئیات مشتریان خود رو داشته باشن، تا بتونن بهترین محتوا رو واسه اونا تولید کنن.
قبل از تولید محتوای جدید باید محتواهای قبل خود رو بررسی کنین و ببینین مطالب قبلی شما چقدر به نیاز مخاطباتون جواب میده. درک این موضوع کمک بسیاری اندازه تاثیر محتواهای شما، روند تغییر و بهینه سازی محتوای جدید و روند حرکت نو شما رو مشخص می کنه. بدون دونستن این موارد یا راه رو اشتباه خواهید رفت یا ممکنه بعضی مشتریان قدیم خود رو هم از دست بدین یا حتی زمان زیادی رو از دست میده.
اینکه چه نوع محتوایی باید تولید شه، کدوم عناوین باید پوشش داده شه، کدوم افراد رو باید مورد هدف قرار داد، چه وقتی باید منتشر کرد خیلی با اهمیته تا بهترین نتیجه رو از بازاریابی بدست بیارید.
همیشه لیستی از بهترین و پر مخاطب ترین محتواها رو داشته باشین تا در وقتی که نیاز به تولید محتوای خوب دارین از اون لیست واسه تولید بهترینا استفاده کنین.
هدفتون رو تنها بر فروش متمرکز نکنین، به مشتری کمک کنین تا برنده باشه، و هم جهت با همین هدف، محتوایی به درد بخور براش جفت و جور کنین.
محتوایی که وسایل لازم واسه موفقیت رو در اختیارش بزاره و باید این محتوا رو از راه های جور واجور و به هر روشی که واسه مشتری قابل درک و هضم باشه به اون منتقل کنین.
شما می تونین فقط با به کار گرفتن آدمایی که قادر به تولید محتوایی با ارزش و مربوط به محصول یا خدمات شما هستن، محتوایی بسازین که به برد حقیقی مشتری منجر شه، و این چیزی بزرگتر و بالاتر از بازاریابیه.

منبع: ویکی محتوا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *