۵
تحلیلی بر تولید و بازاریابی صادراتی گل و گیاه در ایران و ارائه راهبردهای موثر با بهره گرفتن از الگوی آمیخته بازاریابی(مطالعه موردی در استان مازندران)
زمانیان ۱۳۸۸
مقایسه تطبیقی شیوه تولید و بازاریابی صادراتی گل و گیاه استان مازندران با کشورهای پیشرو نیز نشان داد که در حالی که تولید کنندگان و صادرکنندگان هلندی شیوه تولید و صادرات شان به صورت کاملاً پیشرفته است، شیوه تولید و بازاریابی تولید کنندگان استان، سنتی و ابتدایی بوده و در مرتبه بسیار پائینی قرار دارند و از حداقل امکانات برخوردار هستند .
۶
عنوان بررسی اقتصادی زمینههای ایجاد کیب و کار در صنعت گل و گیاهان زینتی(مطالعه موردی، شهرستان قم)
الوانی و رحمتی ۱۳۸۵
بهترین مکان برای گل در قم، منطقه ای نزدیک به خلجستان است، ضرورت دارد که جهت بررسیهای امکان سنجی فنی و مکان دقیق برای احداث گلخانه یا مجتمع گلخانه ای با سازمان ذی ربط هم چون سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل هواشناسی رایزنیها و مشاورههایی انجام شود.
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت tinoz.ir مراجعه کنید. |
۷
بررسی بازارهای هدف صادراتی گیاهان زینتی ایران
چیذری و همکاران ۱۳۸۵
کشورهای اردن و امارات متحده عربی در درخت و درختچههای میوههای خوراکی؛ کشورهای آذربایجان و امارات متحده عربی در بوته گل رز؛ کشور روسیه در گلهای شاخه بریده تازه؛ کشورهای عربستان، پاکستان و کویت در گلهای شاخه ای خشک و رنگ شده و سرانجام کشور کویت در درخت نوئل و نراد در اولویت واردات از ایران قرار دارند.
۸
ارزﻳﺎﺑﻲ ﭼﮕﻮﻧﮕﻲ اﺳﺘﻔﺎده از آﻣﻴﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ در اﻓﺰاﻳﺶ ﺻﺎدرات ﮔﻞ و ﮔﻴﺎه ﻛﺸﻮر
سروش ۱۳۸۳
ﺑﻴﻦ ﻋﻨﺎﺻﺮ آﻣﻴﺨﺘـﻪ ﺑﺎزارﻳـﺎﺑﻲ(ﻣﺤﺼﻮل، ﻗﻴﻤﺖ، فعالیتهای ﺗﺸﻮﻳﻘﻲ-ﺗﺮﻏﻴﺒـﻲ و ﻛﺎﻧﺎلهای ﺗﻮزﻳـﻊ)ﺑـﺎ ﺻﺎدرات ﮔﻞ و ﮔﻴﺎه ﻛﺸﻮر راﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ وﺟﻮد دارد.
۹
بازاریابی گیاهان زینتی به شیوه پایدار در میان کشاورزان منطقه دولت محلی اویا استیت
اگیونله و همکاران۲۰۱۰
برای خلاقیت و نوآوری و اطمینان از شیوههای کشاورزی مداوم محصولات در بسته بندی قرار گیرند.
۱۰
مطالعه ای در زمینه انطباق پژوهشی تکنولوژی در سطح تجارت
یو و تا او ۲۰۰۸
رابطه بین بازاریابی و عملکرد سازمانی چندان مستقیم نیست.
۱۱
موانع بازاریابی گیاهان زینتی
دیسکی ۲۰۰۵
وی به بعضی از عوامل مانند بازاریابی به عنوان سد اصلی، نبود بازارها، قیمتهای پایین، جادههای نامناسب و روابط ضعیف نیز اشاره کرد.
۱۲
بازاریابی برای کشاورزیهای کوچک
سالیوان ۲۰۰۵
تحقیقات علمی در بازار یک جزء اساسی از بازاریابی موفق است.
۱۳
ساختار تولید و مسائل اساسی بازاریابی صادراتی گل و گیاه را در کشور ترکیه
اوزاکان و همکاران ۲۰۰۳
تولیدکنندگان این منطقه غالباً به شیوه سنتی به پرورش و تولید گل می پردازند و تولید آن ها صنعتی نمی باشد.