اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی با مدیر بازاریابی گروه Libertex، Marios Chailis در صنعت کریپتو، نظر او در مورد تاثیرات بازارهای مختلف، و نقشی که Libertex در پذیرش آنبوه بازی می‌کند، مصاحبه کرد.

اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی (BIC): پس از شروع سخت سال 2022 برای بازار کریپتو و این ترس و وحشت زیادی را در بین جامعه جهانی کریپتو ایجاد کرد. چه توصیه یا سخنان عاقلانه ای را به کسانی که در آینده وارد بازار می شوند می توانند و برای اولین بار رخ می دهند/اصلاح می شوند؟

Marios Chailis (MC): اول از همه، به هر کسی که تازه وارد شده یا سرمایه گذاری کند، می توانم فکر کنم که نمی توان انتظار داشت که بازار را با هیچ نوع دقیقی زمان بندی کنید. . مطمئناً دیدن سرمایه گذاری اولیه شما 10، 20 یا حتی 50 درصد از ارزش خود را در چند هفته چند ماه از دست می دهد استرس زا باشد، اما به همین دلیل است که هزینه پرداختی بسیار مهم است.

 

بگویید که هر سال 12000 دلار برای سرمایه گذاری دارید. سعی کنید بهترین روز را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. در عوض، هر ماه 1000 دلار سرمایه گذاری کنید.

به این ترتیب، نه تنها از کاهش هزینه‌های بزرگ محافظت می‌شود، بلکه می‌توان از قیمت‌های کاهش‌یافته‌ای که اصلاح‌ها ارائه می‌کنند نیز بهره برد.

مهم است که هرگز تسلیم نشوید. بله، آنچه بالا می رود باید پایین بیاید، اما آنچه پایین می آید باید دوباره (معمولا) بالا بیاید!

تا زمانی که از اشتباهات درس تصمیم بگیرید و تصمیم‌گیری‌های خود را برای کاهش خطرات هوشمندانه‌تری انجام دهید، بازار ارزهای دیجیتال همچنان برای شما سودآور خواهد بود.

BIC: سال گذشته شاهد رشد عظیم و تحولات عمده در صنعت کریپتو بودیم. نوآوری‌هایی مانند NFT به سرعت در حال تبدیل شدن به یک نقطه نقطه اصلی هستند و توکن‌های میم در حال طوفانی در جهان هستند. آیا فکر می کنید که نقش مهمی در بازار کریپتو ایفا می کند؟

MC: NFTها و نشانه‌های میم مطمئناً اخیراً توجه رسانه‌های بسیاری را به خود جلب کرده‌اند و معتقدم درجاتی از کاربرد در هر دو ابزار وجود دارد، فکر می‌کنم این دو عامل مهم است.

البته، به دلیل ماهیت آنها، نشانه های میم زیاد دارند که در نهایت ناپدید می شوند. با این، نادیده گرفتن برخی از ویژگیهایی که در سال گذشته در Dogecoin و Shiba Inu دیده‌ایم، دیده می‌شود.

NFT ها حیوانات دیگر هستند و کاربردهای فراوان در متاورس و فراتر از آن، آنها را به یک کلاس دارایی بسیار جالب تبدیل می کند.

برای پاسخ مستقیم به سوال شما، بله، من معتقدم که تبلیغات نقش مهمی در بازار ارزهای دیجیتال دارد.

احساس عمومی یک محرک کلیدی در اکثر بازارها است، اما ارزهای دیجیتال با توجه به سطوح پایین مقررات و مشارکت نهادی آنها آسیب پذیر هستند.

دارایی‌های دیجیتال تحت سلطه بازیگران خرده‌فروشی هستند که معمولاً مشابه ابزارهای تحلیل تکنیکی با نهنگ‌های بازارهای سهام، فارکس یا کالا هستند.

اما این اکنون در حال تغییر است، و با افزایش پذیرش و مقررات، ارزهای دیجیتال بسیار شبیه به سایر کالاها و آرزوها رفتار خواهند کرد.

MC: دسترسی به بازار ارزهای دیجیتال هر روز در حال افزایش است.

البته، انجام عمل درستی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

تاکتیک‌هایی مانند سفارش‌های معلق، ویژگی‌های پوشش و استراتژی‌های پیچیده تجارت است که می‌تواند ضرر داشته باشد و همچنین احتمالاً سود بالقوه را نیز به میزان بیشتری می‌دهد.

در اینجا در Libertex، ما آموزش رایگان را از طریق وب سایت خود ارائه می دهیم تا به مشتریان جدید کمک کنید تا در مورد همه این ابزارها آموزش دهند، آموزش های ویدیویی دقیق و راهنماهای مکتوب را ارائه می دهیم که می توان آن را تازه کارها در خود رقابت کرد. کمک کند.

ما آلبنابراین به آنها اجازه دسترسی به یک آزمایشی رایگان را بدهید تا این تکنیک های جدید را از خطر انداختن سرمایه خود عملی کنند.

BIC: پذیرش انبوه ارز دیجیتال بدون هدف کلی سرمایه گذاران رمزارز است. این فرصت می‌شود تا بدون بررسی و سایر هزینه‌ها از طریق تجارت Libertex انجام شود. آیا می توانید در مورد این پیشنهادات و آنها تأثیری داشته باشید که فکر می کنید در پذیرش انبوه می توانید بیشتر پیشنهاد دهید؟

MC: مطمئناً، خوشحالم. دلایلی که شما می گویید، پذیرش انبوه امید اکثر رمزارزها

نوشته دیگر :   معرفی تجهیزات و شیشه آلات آزمایشگاهی و کاربرد شان

است

سرمایه دولت از آنجایی که بیشتر از این آرزوها استفاده می کنند/سرمایه گذاری می کنند،

آنها بیشتر می شود.

مطلوب واقعی است و احتمال افزایش ارزش آنها بیشتر است.

موانع اصلی برای سرمایه گذاران خرده فروشی سنتی تر و موساتی که به آنها خدمات ارائه می دهند، عدم دسترسی به ارزهای دیجیتال و بوده است. نوسانات. اما این دو عامل در واقع به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط هستند.

تا زمانی که بازار دارایی‌های دیجیتالی تحت تسلط افراد به ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران می‌باشد – که هر دو به طور سنتی جوان‌تر، با تجربه‌تر و در نتیجه تحمل‌تر، پتانسیل نوسانات قیمتی زیاد می‌مانند.

با این حال، اکنون که با ارزهای دیجیتال در پلتفرم‌های قابل اعتماد و کاربران پسند بدون Libertex انجام می‌شود و می‌توان به این معنا اشاره کرد که برای راه‌اندازی راه‌اندازی در دسترس است، به این معنی است که کارت‌های قدیمی‌تر و محافظه‌کارتر می‌توانند وارد این فضا شوند.

پیش از این، صرافی‌های رمزنگاری اختصاصی مزیتی دارند که برخی از آنها بدون نشست، اما آنچه که همیشه با این صرافی‌ها مرتبط بوده‌اند، چیزی است که برخی آن را یک دردسر یا خطر می‌دانند و آن کیف پول (که می‌توانند گرم باشند). یا سرد باشد).

اما اکنون که Libertex، یک صرافی غیر اختصاصی کریپتو اما یک کارگزار CFD شرایطی که همه می‌دانند، این آرزو را به هم می‌رساند. در زمین بازی، هیچ دلیلی وجود ندارد که مردم خود را در معرض چنین دردسرها و خطراتی قرار دهند.

اِز آnجaیی کhe bahaزarwشی methnucahtr memی‌شhwd ، ی ی ی amnج yقdhadahr ynظdhartی mmheghharehhharehhharehhharehhdhhhare

سپس، قبل از اینکه بدانیم، کریپتو فقط یک طبقه دارای مانند سهام، کالاها یا فارکس خواهد بود.

BIC: لیبرتکس به دلیل قابل اعتماد بودن و ارائه ابزارهای تجاری خود مشهور است. چه عواملی متمایزکننده دیگر مخالفان را به سمت لیبرتکس بر روی پلتفرم های بری رقیب می کشاند؟

MC: نقطه‌ای که اشاره کردید، ما در واقع به‌عنوان کارگزاری می‌شویم که می‌توان به آن اعتماد کرد، و این برای بسیاری، به‌ویژه در زمینه CFD‌های ارزهای دیجیتال، جذابیت بسیاری دارد.

اما رقابتی ما بسیار فراتر از صداقت و انتخاب دارایی های اساسی است. یکی از نکات مهم کلیدی که دائماً از مشتریان می شنویم، کیفیت پلتفرم ما است.

راه‌ها با ارائه دارایی‌های اساسی ما، این را هم می‌توان به حساب CFD خود با حساب سرمایه‌گذاری در یک مکان نگهداری که از هر دستگاهی قابل دسترسی است، پرداخت کرد.

سایر خدمات ارزش افزوده ما، مانند تجارت آکادمی، ما را از سایر پلتفرم‌های اصلی CFD می‌بریم که به نظر می‌رسد کمتر علاقه‌مندی‌ها به عملکرد بهتر کارکردهای خود را دارند و بیشتر به دریافت اعضای گروه خود می‌پردازند، متمایز می‌کنند.

این ما را به عمده‌ترین مواردی که Libertex نسبت به رقبای خود دارد می‌رساند: ما برخی از پایین‌ترین کمیسیون‌ها و کارمزدها را در تجارت ارائه می‌کنند. به عنوان مثال، CFD ها در کریپتو کاملاً بدون کمیسیون هستند و به همین ترتیب سهام با حساب Libertex Invest خریداری می شود.

BIC: در حالی که هرگز نمی توانید به طور دقیق پیش بینی کرد که آینده کریپتو چگونه خواهد بود، لیبرتکس برای سال 2022 چه برنامه ای دارد؟ آیا تحولات جدید و هیجان انگیز وجود دارد که می تواند افشا کند؟

https://hoseinifinance.com/blog/article/

 

با رفتن به سال 2022، اگر نمی توانم چیزهای زیادی را فاش کنم، می توانم بگویم که باید انتظار داشته باشید که پیشنهادات مشابه را از ما ببینید: CFD های اضافی در دارایی های پایه دیجیتال، شرایط و ضوابط بهتر برای کارت های گران. ارزهای دیجیتال، و کلی بر تجارت در ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های دیجیتال.

موضوع دیگری که می توانم بدون پرداختن به جزئیات آن اشاره کنم، رشد سریع DeFi و بازارهای NFT، که از ما دور نمایان است، و در آینده افکار زیادی را به سمت این حوزه هدایت می کند. 12 ماه.