سود پرک جامدی سفید رنگ با خاصیت قلیایی است که دارای کاربردها و ویژگی های فراوانی است.

این ماده در صنعت پتروشیمی و دیگر صنایع دارای کاربردهای زیادی است و در تولید بسیاری از مواد، به عنوان ماده اولیه استفاده می شود.

از جمله کاربردهای این ماده می توان به استفاده از آن در تولید کاغذ، مواد شوینده ، رنگ آمیزی الیاف، تولید داروهای پزشکی، مواد آرایشی و غیره اشاره کنیم.

در ادامه شما را با کیفیت، قیمت، کاربردها و سایر ویژگی های سود پرک آشنا کنیم.

سود پرک صادراتی

این روزها به دلیل نوسان های زیادی که در بازارهای فروش جهانی و همچنین ارز، قیمت روز در حال تغییر است به همین دلیل نمی شود برای این ماده قیمت ثابت در نظر گرفت.

از دلایلی که برای سود پرک نمی توان قیمت ثابت در نظر بگیرم، وابسته بودن این محصول به نفت است، از طرفی کشورهایی که نفت ندارند مجبور هستند این ماده رل نمی توانند تولید کنند در نتیجه باید این محصول را وارد کنند.

با توجه به ثابت نبودن قیمت ها چه در بازارهای داخلی و چه بازارهای خارجی، نمی توان این قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت.

با توجه به گفته هایی که تا کنون گفتیم، قیمت روز یک محصول را نمی توان ثابت در نظر گرفت و باید برای دانستن این قیمت به مراکز معتبر و سایت های آنلاین مختلف مراجعه کنید تا این قیمت را مطلع شوید.

قیمت این محصول نیز باتوجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که تمامی این عوامل در قیمت آن تاثیر دارند و باعث می شود که این قیمت دچار کاهش و یا افزایش خواهد شد.

همانطور که می دانید یکی از عوامل مهم که بر روی قیمت این ماده تاثیر می گذارد، قیمت نفت است که جزو مواد سازنده اصلی آن می باشد و در صورت افزایش و یا کاهش قیمت آن، قیمت سود پرک نیز تغییر می کند.

استعلام آنلاین قیمت سود پرک
یکی از راه های اطلاع از قیمت روز سود پرک ، استعلام آنلاین آن است که به راحتی توسط سایت های مختلف و معتبر می توان دسترسی پیدا کرد.

قیمت روز سود پرک تحت تاثیر عوامل متعددی تعیین می شود که می توان به یکسری از این عوامل اشاره کرد.

در سال های اخیر قیمت سود پرک در ایران بین ۳۶۰۰ تا ۴۲۰۰ تومان بوده است که این قیمت تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار گرفته است.

یکسری از عوامل متعدد که بر روی این قیمت تاثیر گذار بودند که از جمله می توان به: کیفیت، درصد خلوص، بسته بندی، حمل و نقل و …. اشاره کرد.

استعلام آنلاین قیمت سود پرک
قیمت روز سود پرک
مورد دیگری که بر روی قیمت این محصول تاثیر داشته است، شرکت تولید کننده این محصول بوده است؛ اگر شرکت تولید کننده ، شرکت معتبر و دارای برندی باشد قیمت سود نیز افزایش می یابد.

نوشته دیگر :   مقایسه و بررسی کامل کتری برقی و سماور برقی از نظر کاربرد و ویژگی ها

از جمله شرکت ها و کارخانه های خوش نام در زمینه فروش این محصول می توان به شرکت نیرو کلر، بندر امام و سایر موارد اشاره کرد.

قیمت روز سود پرک به دلار
باتوجه به قیمت های نوسانی سود پرک نمی توان قیمت دقیقی برای سود پرک در نظر بگیریم اما به طور حدودی قیمت روز سود پرک به دلار بین ۳۳۰ دلار تا ۴۱۰ می باشد که در بین بازارهای فروش متفاوت می باشد و بسته به نوع کیفیت و سایر عوامل تاثیر گذار مختلف است.

از طرفی قیمت روز سود پرک جدید نیز از ۱۱۰ تا ۱۹۰ دلار متغیر است و در جاهای مختلف این قیمت با مقداری افزایش و یا کاهش به فروش می رسد.

قیمت روز سود پرک به دلار
از عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت، درصد خلوص این ماده است، هرچه میزان خلوص این ماده بیشتر باشد و از مواد معدنی و نمک کمتری برخوردار باشد این ماده کیفیت بیشتر دارد و همچنین از درصد خلوص بالاتری دارد که سود پرک با درصد خلوص ۹۸ جزو سودهای مرغوب می باشد.

از طرفی بسته بندی و حمل و نقل می تواند از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت این محصول باشد، امروزه معمولا سود پرک به شکل بسته های ۲۵ کیلو گرمی به دست مشتریان و متقاضیان می رسد.

البته نکته مهمی که وجود دارد، نوع و کیفیت بسته ها و کیسه ها می باشد که اگر از جنس مرغوبی نباشد از کیفیت محصول کاسته می شود، در نتیجه قیمت محصول نیز کاسته می شود.

چرا سوده پرک خرده فروشی نمی شود؟
سود پرک معمولا در صنعت های بزرگ و برای تولید و استفاده در محصولات پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد در نتیجه این ماده را بصورت عمده خریداری می کنند تا مورد استفاده قرار دهند.

درواقع فروش این محصول به صورت خرده فروشی کاربرد چندانی نخواهد داشت چون حدود ۹۰ درصد استفاده از این محصول بصورت عمده و در صنایع بزرگ است.

قیمت روز سود پرک نیز بسیار مناسب است به همین دلیل روز به روز استفاده از این محصول افزایش می یابد.

چرا سوده پرک خرده فروشی نمی شود؟
قیمت روز سود پرک
از سود پرک برای تولید انواعی از شوینده ها استفاده می شود و نقش فراوانی در این صنعت ایفا می کنند، در واقع سود پرک به دلیل خاصیت قلیایی که دارد برای از بین بردن چربی ها و آلودگی های سطوح به خوبی عمل می کند.

شرکت کام آفرینان توانسته است با تولید محصولات مرغوب وباکیفیت رضایت مشتریان خود را به دست آورد و فروش فوق العاده ای داشته باشد.