از چادرهای سبک برای کشیدن اجسام مختلف استفاده می شود. کاربرد اصلی این چادرهای نور حذف نور سطحی اجسام است. اگر بخواهند از جواهرات یا اشیایی با چهره براق عکس بگیرند، کیفیت نورها و سایر تصاویر منعکس شده از پروژکتورها افت می کند و یا سطح براق شی بدتر می شود، بنابراین چادر نوری ایجاد می شود.

چادرهای سبک شبیه جعبه های نرم هستند. آنها مقدار نور منعکس شده در یک جسم را به نور ملایم تبدیل می کنند. خیمه نور بنابراین، می توانید از چیزهای روشن بدون بازتاب عکس بگیرید. با افزایش فروش آنلاین و آفلاین در سال های اخیر، از چادرهای سبک برای شلیک دقیق به اهداف مختلف استفاده شده است. به طور معمول می توانید بدون نشان دادن دستگاه عکس بگیرید که می توان آن را داخل یک چادر روشن قرار داد.

لایت باکس با نام علمی خود یکی از ابزارهای مهم و بسیار کاربردی در استودیو لایت باکس است. این محصول دارای مکعب مستطیل شکل و شش وجه مشابه است.

روشنایی چادر به دو صورت با نور یا بدون نور تولید می شود.

اندازه ها و انواع چادرها توسط شرکت های مختلف تولید می شود.  nikon1.ir چادرهای سبک متحرک هستند و در صورت تا شدن فضای بسیار کمی دارند.

ابعاد چادرهای سبک موجود در بازار ایران از 30*30*30 سانتی متر بر متر مکعب تا 120*120 در 120 سانتی متر بر متر مکعب می باشد. برای استفاده از این مدل چادر باید از لامپ ها یا لامپ های مخصوص خریداری شده استفاده شود. این نوع چادرها از پارچه سفید و کمی براق ساخته شده اند که نور را به طور یکنواخت و یکنواخت عبور می دهد.

یکی دیگر از انواع چادر که امروزه maghalateisi.ir  در بین عکاسان طرفدار دارد، مدل نور ال ای دی است که ساختار و کاربری متفاوتی نسبت به چادر سبک دارد.

Goodtex برای عکاسی ماکرو و عکس محصول چادرهای ال ای دی 40 سانتی متری با انتقال و راه اندازی سریع و همچنین تنظیم روشنایی نور و قطعه پراکنده و سه چراغ ال ای دی عمودی با CRI> 96 مناسب است.

این چادرها همچنین دارای چراغ های ال ای دی مکعبی کوچک (یا به اصطلاح سقفی) هستند و نیازی به نور و روشنایی ندارند. این مدل های چادر سبک وزن دارای چند دیمر هستند که می توانند حجم و حجم نور را کنترل کنند. برخی از چادرهای نورپردازی نیز دارای دیمر کلوین هستند و تعادل رنگ سفید را می توان بسته به جنس و رنگ جسم از 3200 تا 5600 تنظیم کرد.

نوشته دیگر :   فروشگاه اینترنتی جاسک : کالای دیجیتال،لوازم کامپیوتر،ابزار و تجهیزات صنعتی و...

چادر مکعبی شکل از الیاف شفاف برای ایجاد یک چادر برای تصاویر با پراکندگی نور اطراف استفاده می کند. این نور بسیار تنها و متعادل است. نحوه استفاده از چادر برای عکاسی به این صورت است که محصول مورد نیاز برای عکس گرفتن را در داخل آن قرار دهید و از لبه چادر تصویری از جسم ایجاد کنید. قیمت خیمه عکاسی از آنجایی که برای استفاده از Photomancer به تجهیزات نورپردازی دیگری نیاز دارید، می توانید یک عکاس و کیت نورپردازی برای Photomancer خریداری کنید. زیرا مجموعه دارای تجهیزات نورپردازی لازم مانند پایه نور و شیشه نور می باشد. همچنین می توانید به جای چراغ دائمی از فلش مموری استفاده کنید. از چراغ قوه برای روشن کردن نور لبه چادر استفاده کنید. معمولاً برای ثابت نگه داشتن فلش مموری یک مثلث لازم است.

چادرهای سبک معمولاً طرح های متفاوتی ندارند. اکثر چادرها در اندازه های مختلف هستند. تفاوت اندازه به میزان نور موجود و اندازه اشیایی که از آنها عکس گرفته می شود بستگی دارد. هرچه چادر بزرگتر باشد، منبع نور قوی تر است. چادرهای کوچک اغلب برای عکاسی از اشیاء کوچک استفاده می شوند و می توان از آنها بسیار نزدیک عکس گرفت. سازه های بزرگ نیز به چادرهای سبک بزرگ نیاز دارند.

این محصول مهمترین نرم افزار در زمینه عکاسی در آتلیه ها و آتلیه ها مانند عکاسی غذا و شیرینی، جواهرات، ساعت، جواهرات و زیر مجموعه مد (عکاسی تجاری) می باشد. عکس (لوازم آرایشی، کیف، کفش) و همچنین عکس انواع تجهیزات (محصولات و مواد) جهت تبلیغات و فروش.