بارها پیش آمده که برای انتخاب مقصد سفر دل دل کرده  اید! مقاصد مختلفی را در نظر داشته اید. اما انتخاب برای شما سخت بوده. بخصوص برای کسانی که همواره درگیر برنامه های مختلف کاری و روزمره هستند و فرصت زیادی برای سفر پیدا نمی کنند. بنابراین در فرصت های کمی که برای سفر پیش روی ماست باید بهترین مقصد را انتخاب کنیم تا بهترین بهره را ازاین  فرصت های خود ببریم. ایران دارای مقاصد گردشگری زیادی است که کیش یکی از بهترین آنهاست. تور کیش شما را به سفری پر از لذت و نشاط دعوت می کند. پس رزرو تور کیش را از دست ندهید.

پیش به سوی کیش با رزرو تورکیش

کیش جزیره ای قدیمی در جنوب ایران است که اکنون یکی از پرمسافرترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می شود. تور کیش همواره یکی از پر طرفدارترین تورهای داخلی است که متقاضیان زیادی دارد. این شهر با داشتن جاذبه های مختلف و متنوع می تواند مقصی بی نظیر برای سفری دوست داشتنی باشد. طرفداران دریا کم نیستند. شاید یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این جزیره را نیز باید در آب های زلال خلیج فارس جستجو کرد. جایی که به عاشقان آرامش، قدم زدن در ساحل را پیشنهاد می دهد و به طرفداران هیجان زیرآبی رفتن را توصیه می کند. تور کیش از اصفهان را می توانید هم اکنون به صورت آنلاین رزرو کنید.

تفریحات کیش؛ ضربان قلب بالا یا آرامشی دلخواه

 

تفریح اگر مهیج نباشد شاید دیگر لذتی را هم نصیب شما نکند. شاید اگر دل به دریا نزنید و در عمق آب های خلیج رها نشوید هیچ لذتی نصیبتان نشود. و شاید اگر سوار بر چتری رنگارنگ نظاره گر کیش در زیر پای خود نباشید هیجانی را کسب نکنید. بنابراین انواع تفریحات مهیج و مفرح برای شما در تورکیش قابل دسترسی است.

البته کیش برای کسانی که چندان به بالا رفتن ضربان قلبشان علاقه مند نیستند نیز تفریحات خاص خودشان را هدیه می دهد. تفریحاتی چون سوار شدن بر قایق و دور زدن آب های خلیج ، شتر سوارری در مجموعه ی سافاری، تماشای انواع آبزیان از پشت شیشه های کشتی آکواریوم و بسیاری از تفریحات آرامش بخش دیگر.

جاذبه های جزیره از سنت تا مدرنیته

کیش جزیره ای هزار رنگ است. در این شهر رنگ مدرنیته و سنت به هم آمیخته اند تا بتوانند سلایق مختلف گردشگران را پاسخگو باشند. اگر می خواهید به عقب برگردید، به زمانی که نیاکان ما از آب قنات بهره می بردند و آب انبار داشتند به شهر زیرزمینی کاریز کیش و شهر باستانی حریره دعوت می شوید. اگر هم طرفدار فضای های مدرن هستید هتل های لوکس و مدرن و مراکز تجاری جدید پیش پای شما قرار دارد. لیست بهترین تفریحات مدرن و زیباترین فضاهای جدید در این جزیره می تواند برای شما جذاب باشد. شما همانطور که می توانید در تفریحی مدرن با کشتی آکواریوم به عمق آب سفر کنید، می توانید مسافر عمق 16 متری زمین نیز در شهر قدیمی کاریز کیش باشید. با رزرو تور کیش از مشهد فرصتی ویژه برای بازدید از انواع جاذبه های جزیره در اختیار دارید.

تور کیش زمینی یا تور کیش هوایی

تور پر طرفدار کیش به دو صورت زمینی و هوایی عرضه می شود. درست است که انتخاب بین این دو با شماست اما باید در این مورد به نکته هایی خاص توجه داشته باشید. نوع سفر بستگی زیادی به مبدا شما خواهد داشت. هنگامی که از شهری دور سفر خود را آغاز می کنید بهتر است تور هوایی کیش را انتخاب کنید زیرا سفر آسوده تری را تجربه می کنید. اگر هم از جایی نزدیک مسافر کیش هستید می توانید سفر زمینی را انتخاب کنید و از جاذبه های بین راه لذت ببرید. نکته ی دیگری که باید در نظر داشته باشید تفاوت قیمت این دو نوع تور است. تور کیش به صورت هوایی عموماً هزینه ی بالاتری را خواهد داشت. برای تجربه ی سفری ارزان تر همچنین می توانید رزرو تور لحظه آخری کیش و یا رزرو تور ارزان قیمت کیش را جستجو کنید.

نوشته دیگر :   منتخبی از اصطلاحات کوچه بازاری و خیابانی ایرانی قسمت 434

هنگام رزرو تور کیش خدمات وتعهدات تور را مطالعه کنید

خدمات تور به طور کلی شامل تهیه ی بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل است. هر چند تور کیش می تواند با خدماتی اضافه بر این هم عرضه شود. در برخی تورها شما از تخفیفات تفریحی و هدیای ویژه نیز بهره مند می شوید. ترنسفر استقبال و بدرقه نیز در برخی تورها گنجانده می شود. به هر حال هر چه خدمات تور بیشتر باشد هزینه ی آن نیز بالاتر خواهد بود. البته بستگی دارد به اینکه شما رزرو تور کیش را از کدام هتل انتخاب کنید. نکته قابل توجه این است که در اغلب موارد سفر با تور کیش از سفرهای شخصی ارزان تر تمام می شود. زیرا تورها رزرو هتل و بلیط را به صورت سالانه انجام می دهند که این امر در کاهش هزینه ها تأثیر گذار است.

اقامت در کیش، از راه رفتن روی آب تا تماشای دریا از پنجره ی اتاق

در کیش هتل های بسیاری پذیرای شما خواهند بود. هتل هایی لوکس و مدرن و هتل هایی دو یا سه ستاره. شما در هر کدام از این هتل ها اقامت متفاوتی را تجربه خواهید کرد. شما می توانید در هتلی دریایی روی آب ساکن شوید و یا هتلی را انتخاب کنید که به دلیل دوری از دریا فقط چشم انداز ساحل را نصیبتان می کند. به هر حال اگر هزینه چندان برای شما مطرح نیست پیشنهاد ما انتخاب تور کیش هتل ترنج است.

هتل ترنج کیش نه تنها یک مکان برای اقامت بلکه محیطی برای تفریح و سیاحت است. هتل ترنج اولین هتل دریایی خاورمیانه است که اقامت در آن به یکی از ماندگارترین خاطرات زندگی تان تبدیل خواهد شد. در هتل داریوش کیش نیز به ساختمانی شبیه به ساختمان های دوران باستان و تخت جمشید وارد خواهید شد و در اتاق هایی قدم خواهید گذاشت که به مدرن ترین امکانات مجهز شده اند. البته اگر می خواهید تور کیش ارزان تری را رزرو کنید هتل دیگری نیز در لیست انتخاب شما قرار دارد. قیمت پایین تر این هتل ها هرگز به معنای بی کیفیت بودن آنها نیست. به هر حال از آنجا که بخشی از سفر شما در هتل سپری می شود باید در انتخاب اقامتگاه دقت داشته باشید.