مدیران تیم یکی از با سابقه ترین واردکنندگان لوازم یدکی ام وی ام و چری در بازار لوازم یدکی تهران است. مجموعه ما به صورت تخصصی اقدام به واردات قطعات و لوازم یدکی ام وی ام نموده و از این رو از کوچک ترین قطعه تا عمده ترین قطعات خودرو های ام وی ام و چری را موجود دارد.

لوازم یدکی ام وی ام 530 یکی از جمله سبد محصول های انبار مدیران تیم است. شما میتوانید از ریز ترین قطعات تا قطعات سنگین خودروی ام وی ام 530 را از فروشگاه مدیران تیم تهیه نمایید.

 

درباره ام وی ام 530

ام وی ام 530 در سال 2006 روانه بازار چین شد و تا سال 2008 نیز روی خط تولید شرکت چری قرار داشت. این خودرو در اواخر دهه 80 و توسط مدیران خودرو به بازار ایران آمد، ولی نتوانست چندان مورد توجه قرار بگیرد و بعدها با ام وی ام 550 جایگزین شد. ام وی ام 530 در سگمنت سدان‌های جمع و جور جای می‌گیرد و در برخی بازارها به چری A5 نیز معروف است. پیشرانه قدرتمند 2 لیتری از جمله مزیت‌های قابل توجه این خودرو به حساب می‌آمد، اما طراحی نه چندان جذاب در کنار کیفیت نسبتا پایین، باعث شدند تا ام وی ام 530 نتواند در بازار کشورمان نامی برای خود دست و پا کند.

این خودرو در سال 2006 روانه بازار چین شده است و طبیعتا طراحی آن به چند سال قبل از این زمان برمی‌گردد. شاید طراحی ام وی ام 530 برای خودرویی که حدود 16 سال پیش به بازار عرضه شده است مناسب به‌نظر برسد، اما طراحی ساده و محافظه کارانه این خودرو در مقایسه با خودروهای روز بازار حرفی برای گفتن ندارد. به نظر نمی‌رسد که طراحان چری برای ساخت ام وی ام 530 کار سختی پیش روی خود داشته‌اند و با یک نگاه اجمالی به فرم چراغ‌های جلو و عقب می‌توان به سادگی و قدیمی بودن طراحی این خودرو پی برد. اوضاع کابین خودرو نیز دسته کمی از بیرون آن ندارد و در سرتاسر فضای داخلی استفاده از پلاستیک خشک قابل مشاهده است که البته از یک سدان اقتصادی چینی بیش از این هم نمی‌توان انتظار داشت. ام وی ام 530 به یک پیشرانه 2 لیتری مجهز شده است که می‌تواند 139 اسب بخار قدرت و 182 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. یک گیربکس 5 دنده دستی نیز نیرو این پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. شتاب 0 تا 100 این خودرو حدود 13 ثانیه اعلام شده است که برای یک سدان خانوادگی قابل قبول است، اما با توجه به وجود پیشرانه‌ای با چنین قدرتی انتظار شتاب بهتری را داشتیم. مصرف ترکیبی ام وی ام 530 نیز حدودا 7 لیتر در هر صد کیلومتر است که در مقایسه با سدان‌های همرده مصرف سوخت بهینه‌ای به نظر می‌رسد. ام وی ام 530 از جمله پیشگامان خودروهای چینی در ایران است و چینی‌ها در زمان عرضه این خودرو هنوز به ذائقه آپشن ‌پسند مشتریان ایرانی پی نبرده بودند، بنابراین بجز مواردی همچون روکش چرمی صندلی‌ها، سنسور عقب، سانروف، آینه‌های برقی و سیستم تهویه هوای اتوماتیک نمی‌توان آپشن‌های شاخص دیگری را در این خودرو مشاهده کرد. ام وی ام 530 با توجه به نوع طراحی قطعا خودرویی نیست که بتواند قشر جوان را به سوی خود جلب کند و با توجه به وفور خودرهای پر زرق‌وبرق در بازار این پیرمرد چینی نمی‌تواند امیدی به جذب مشتری داشته باشد.

نوشته دیگر :   پدران بعد از تولد نوزاد

 

 

امنیت ام وی ام 530

براساس اطلاعات موجود، ام وی ام 530 یا چری فورا یا چری A5 توانسته 3 ستاره ایمنی را از موسسه C-NCAP چین دریافت کند که نشان می‌دهد ایمنی این خودرو چندان هم راضی کننده نیست، اما در مقایسه با سدان‌های نا امن وطنی یک پله بالاتر قرار می‌گیرد. از جمله تجهیزات ایمنی ام وی ام 530  می‌توان به 2 کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمز ABS و سیستم EBD  اشاره کرد.