به یک دینامیک محتوا پویا شوید و تبدیل های خود را افزایش دهید

ارتباط و شخصی سازی مفاهیم تأثیرگذار و غالباً در بازاریابی است که پیامهای شخصی شده و هدفمند آن باعث افزایش اشتغال مشتری به حداقل ۷۴٪ می شوند. محتوای متناسب می تواند نسل سرب و پرورش آن را بهبود بخشد زیرا نیازهای خاص و علایق مخاطبان هدف یک برند را در نظر گرفته و بالاترین سطح ارزش را ارائه می دهد.

شخصی سازی می تواند یک مارک را انسانی کند ، و به آن امکان می دهد مخاطب مورد نظر خود را با یک لمس واقعی تر و شخصی تر رفتار کند. با این وجود دنیای سفارشی سازی محتوا فراتر از شخصی سازی خط موضوع ایمیل یا تطبیق مباحث وبلاگ شماست که حتی می تواند تجربه مشتری شما را بهتر کند.

محتوای پویا شبیه به شخصی سازی است ، اما بی نهایت قدرتمند تر است – در حالی که شخصی سازی به شما امکان می دهد تغییرات متناسب را ثابت کنید (مانند خط موضوع شخصی سازی شده در بالا) ، محتوای پویا محتوای HTML است که تغییر می کند بر اساس کاربر که در حال مشاهده آن است ، و داده هایی که در مورد آن کاربر خاص جمع آوری کرده اید.

در یک زمان ، می توانید یک بخش خاص از مطالب را به یک کاربر نشان دهید در حالی که همزمان یک قطعه متفاوت از مطالب را به دیگری نشان می دهد. اگر می دانید چگونه می توانید از پویا ترین مطالب استفاده کنید ، این سطح کارایی می تواند افزایش تبدیل را تضمین کند.

توصیه های محصول را شخصی کنید

شما به راحتی می توانید درآمد آنلاین خود را از طریق توصیه های مربوط به محصول افزایش دهید. در حقیقت ، طبق گفته BigCommerce ، می توانید درآمد فروشگاه خود را ۳۰۰٪ افزایش دهید و تبدیل آن نیز ۱۵۰٪ باشد – تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر افزایش تجربه مشتریانی که قبلاً با برند شما در تعامل بوده اند ، تمرکز کنید تا اینکه در جستجوی موارد جدید بالقوه باشید. .

شما می توانید با استفاده از داده هایی از قبیل سابقه خرید ، سبد خرید مشتری ، تاریخچه مرور ، و اطلاعات جمعیتی مانند موقعیت مکانی آنها ، افزایش AOV ها را ترغیب کرده و خرید را تکرار کنید. این به شما امکان می دهد توصیه های استراتژیک و شخصی محصولات را ایجاد کنید.

یک روش محبوب برای دستیابی به این هدف ، استفاده از موتورهای توصیه ای است که در غیر این صورت به عنوان سیستم های توصیه کننده شناخته می شوند. الگوریتم های آنها داده ها و رفتار مشتری را ضبط ، جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کنند تا بتوانند مناسب ترین توصیه های محصول را برای هر فرد تولید کنند ، فرایندی که به عنوان “فیلتر مشترک” شناخته می شود. نمونه ای از این روند عملی را می توان در Netflix مشاهده کرد ، که سایر برنامه ها و فیلم های تلویزیونی را که ممکن است بر اساس تاریخچه جریان و رتبه های شما ایجاد کنید توصیه می کند.

تحقیقات اخیر روی توصیه های محصول شخصی نشان می دهد که نرخ تبدیل کاربرانی که روی توصیه های محصول کلیک کرده اند ۵٫۵ برابر بیشتر از نرخ تبدیل بازدید کنندگان سایت بدون کلیک است.

در حالی که سیستم های پیشنهادی بخصوص برای تجارت الکترونیک خوب کار می کنند ، اگر نام تجاری شما مقدار زیادی از محصولات یا خدمات را در وب سایت خود دارد ، می توانید یکی از آنها را برای تولید توصیه هایی با اثر عالی اجرا کنید. از Barilliance ، گرفته تا توصیه های محصول IBM ، Adobe Target ، و RichRelevance ، گزینه های موجود را برای شما جستجو کنید تا دریابید که بهترین نیازهای برند شما چیست. هنگامی که در مرحله اجرا هستید ، برای حفظ یک تجربه کاربری تمیز ، ساده ، تعداد توصیه های محصول را که وب سایت شما نمایش می دهد ، به خاطر بسپارید. توصیه ها را فقط به صفحات محصول محدود کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها مکمل کالایی هستند که در آن کاربر سایت شما قبلاً ابراز علاقه کرده است.

نامه های الکترونیکی را با هدف گیری دقیق تقویت کنید

می توانید محتوای پویا را با بازاریابی پست الکترونیکی ترکیب کنید تا یک رویکرد بازاریابی بی پروا ایجاد کنید که تبدیل ها را افزایش می دهد. محتوای پویا را می توان در خبرنامه ها ، تبلیغات محصولات و ایمیل های رها کردن سبد خرید ، برای نامگذاری چند مورد استفاده کرد.

به عنوان مثال ، می توانید از ویژگی جغرافیایی ارائه دهنده خدمات ایمیل خود برای بخش بندی لیست مشترکان خود استفاده کنید و مخاطبان خود را با محتواهایی که به طور پویا بر اساس کشورشان تغییر می کند ، هدف قرار دهید. کمپین مانیتور با نمایش تصاویر مختلف در مشترکین خبرنامه در کشورهای مختلف ، این کار را انجام داد. آنها با ایجاد تصویری که بطور خاص برای هر گیرنده جذاب بوده ، از افزایش ۱۳ درصدی تبدیل ها برخوردار شدند.

نامه های الکترونیکی رها شده دستیابی به موفقیت ۲۹٪ برای بازیابی تبدیل های گمشده شناخته شده است ، و روشی محبوب برای نمایش قدرت محتوای پویا است. شما می توانید با استفاده از نام گیرنده ، خط موضوع یا متن قبل از هدر را شخصی سازی کنید ، اما در خود ایمیل ، از محتوای پویا برای یادآوری مشتریان خاص محصولات مورد نظر خود استفاده کنید. شما می توانید آنها را به این واقعیت هشدار دهید که سهام محدودی برای ایجاد حس فوریت در اختیار شما قرار دارد یا انگیزه آنها را برای خرید با درصد تخفیف یا پیشنهاد حمل و نقل رایگان بر اساس ارزش محصولات تشویق می کنید.

این مثال از خرده فروش آنلاین Fab.com شامل تصویری از کالای خاص به جا مانده و دکمه CTA است که مسیری مستقیم برای خرید را در اختیار گیرنده قرار می دهد ، همچنین برخی از توصیه های مربوط به محصول برای به حداکثر رساندن شانس خرید.

همچنین می توانید ایمیل هایی را با محتوای شخصی سازی شده از جمله بررسی محصول یا توصیفات مربوط به کاربران جمع کنید. بار دیگر ، این محتوا را می توان با استفاده از صفحاتی که کاربران سایت از آنها بازدید کرده اید یا داده های جمعیتی تعیین کرده اند که ممکن است شما را به این باور برساند که یک محصول خاص یا توصیفی ممکن است به بهترین وجه با آنها طنین انداز باشد. براساس ۹۵٪ بازاریابان ، ایمیل برای نقش خود “مهم یا” بسیار مهم است ، گرچه تنها ۹٪ می گویند که تمام ایمیلهای آنها مربوط به مشتریانشان است. با درج محتوای پویا ، می توانید یک استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل ارائه دهید که از نزدیک با فعالیت گیرنده شما در وب سایت شما مطابقت داشته باشد و به احتمال زیاد خرید را تضمین کند.

متناسب با تماسهای شما به عمل

جدیدترین مقاله وبلاگ ما به اهمیت واضح و صریح تماسهای انجام شده و اقداماتی که می توانید برای به حداکثر رساندن تأثیر آنها انجام دهید ، از جمله استفاده از دکمه CTAS ، اشاره کرد. این دکمه ها امکان تسهیل در تبدیل بی درنگ وب سایت را دارند ، اما اثربخشی آنها به طور مستقیم با ایجاد نسخه کامل مرتبط است. از لحاظ تاریخی ، بازاریابان برای تلاش برای یافتن عبارتی که بهترین عملکرد را داشته باشد ، ترجیح می دهند کپی دکمه آزمایشی را تقسیم کنند ، اما محتوای پویا راه حل مناسبی را ارائه می دهد.

راه حل

CTA های دکمه Dynamic می توانند با رویارویی با مشتریان با انگیزه ترین احساساتی که مستقیماً به آنها مربوط می شود ، روند تبدیل را تسریع کنند. کپی دکمه می تواند براساس مرحله مشتری در قیف فروش طراحی شود و تجربه خود را با ارائه مناسب ترین نقطه لمسی مشتری در مناسب ترین زمان افزایش دهد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید اطلاعات جدیدی را به شما ارائه کنید ، می توانید آنها را ترغیب کنید که بروشوری را با CTA برجسته بارگیری کنید. اگر آنها بروشور را قبلاً بارگیری کرده اند ، ممکن است بخواهید آنها را راهنمایی کنید تا یک نسخه آزمایشی رایگان را مشاهده کنند. CRM های خاصی از جمله Hubspot و SharpSpring این قابلیت پویا ارزشمند را دارند.

دکمه CTA Grammarly در صفحه اصلی تغییر می کند که براساس مرورگر از یک بازدید کننده سایت استفاده می کند. این شخصی سازی پذیرش محصول را آسان تر می کند – تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای افزودن آن به مرورگر خود را فشار دهید!

CTA ها فقط به شکل دکمه ها نیامده اند – پنجره هایی که محتوای پویا دارند می توانند به همان اندازه مؤثر باشند. می توانید از داده های جغرافیایی برای جذب بازدید کننده از کشورهای مختلف هنگام برخورد به سایت خود استفاده کنید. این می تواند یک پیشنهاد خاص برای مکان یا حتی یک اذعان ساده از محل مشتری شما باشد (می توانید با تبدیل قیمت وب سایت خود به ارز محلی آنها پیگیری کنید). اگر یک کاربر سایت چند مقاله وبلاگ را در مورد موضوع خاص مرور کرده است ، می توانید یک پنجره نمایش داده شده را از آنها بخواهید که بخشی از یک موضوع مشابه را بارگیری کنند. یا اگر یک کاربر در تلاش است تا از یک صفحه محصول خاص خارج شود ، می توانید آنها را متقاعد کنید که با پاپی که درصد تخفیف ارائه کرده است بمانند یا محصولات مشابه را به آنها نشان دهند که شاید به آنها علاقه مند باشند.

قیمت

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روشهای بیشتر برای به حداکثر رساندن ROI از محتوای سازمان خود ، می توانید به مقاله مفید بلاگ در اینجا دسترسی داشته باشید.