برنامه بیگ بلو باتن (BigBlueButton) به سادگی امکان به اشتراک گذاری صدا، تصویر، اسلاید و حتی صفحه نمایش را برای شما فراهم می‌کند.

1- طراحی و اجرای کلاس مجازی
2- طراحی و اجرای وبینار

قطعا کاربران شما از حضور در چنین کلاس‌ها و وبینارهای آنلاینی لذت خواهند برد.

برای استفاده از بیگ بلو باتن، نیازی نیست که نرم افزاری خاصی بر روی کامپیوتر، موبایل و تبلت نصب کنید!

فقط کافی‌ست مرورگر را باز کنید، وارد کلاس آنلاین شوید و شروع کنید!

صوت و تصویر در بیگ بلو باتن

تصویر و صوت برای همه کاربران وب کنفرانس ارائه خواهد شد. می‌توانید کیفیت و اندازه تصویر خود را بر حسب نیاز و سرعت اینترنت کاهش یا افزایش دهید.

تخته وایت برد وبینار

کاربر می‌تواند هم‌زمان با ارائه محتوای مورد نظر خود در وبینار وکلاس مجازی خود، بر روی تخته تایپ کند و از موس و یا قلم نوری استفاده کند.

پرسش و پاسخ در بیگ بلو باتن

محیط برای گفتگوی متنی به صورت عمومی و خصوصی وجود دارد که کاربران از طریق آن می‌توانند سوالات خود را به صورت متنی مطرح کنند و پاسخ بگیرند.

ضبط جلسات و یک امکان عالی!

کلیه کلاس‌های مجازی‌، جلسات و وبینارهای را می‌توانید از طریق بیگ بلو باتن ضبط کنید.

هیچ محدودیت مکانی و زمانی در بیگ بلو باتن وجود ندارد! شما می‌توانید با استفاده از آموزش‌های مجازی در هر زمان و مکانی به آن‌ها دسترسی نامحدود داشته باشید. دوره‌های آنلاین 60 درصد کمتر از تدریس‌های سنتی وقت شما را می‌گیرد! در هر زمان و مکانی تنها با داشتن اینترنت در هر دستگاهی می‌توانید روی دکمه استثنایی بیگ بلو باتن (bigbluebutton) کلیک کنید و وارد کلاس خود شوید.

برگزاری آزمون آنلاین با بیگ بلو باتن

کافی‌ست لیست شرکت کنندگان در کلاس مجازی و آزمون پایان دوره آموزش خود را تهیه کنید، زمانی را با شرکت‌کنندگان خود هماهنگ کنید؛ کلاس آماده است و می‌توانید آزمون را برگزار کنید. به همین سادگی!

نوشته دیگر :   خرید ماشین فلزی

در بیگ بلو باتن سوالات را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دهید. حتی می‌توانید تعیین کنید که به صورت انفرادی یا گروهی که به سوالات پاسخ دهند. در صورتی که هر فرد در طول امتحان سوالی داشت؛ می‌تواند آن ‌را به صورت خصوصی با استاد و برگزارکننده آزمون درمیان بگذارد.

بدون اینکه سایر شرکت کنندگان متوجه شوند. دقیقا همانند برگزاری آزمون حضوری. این‌بار کنترل همه‌چیز در دست شماست.

وبینار آنلاین در بیگ بلو باتن

کلمه وبینار ترکیب دو کلمه «وب» و «سمینار» است و به معنای یک ارائه، تدریس یا کارگاه آموزشی است که از طریق وب ارائه می‌شود. وبینارها می‌توانند به صورت یک طرفه و دوطرفه نیز ارائه شوند. به این معنی که در حالت یک‌طرفه استاد یا مدرس مطالب خود را به تنهایی بیان می‌کند و دانشجویان مطالب را می‌بینند و می‌شنوند که در این حالت تعاملی وجود ندارد.

از طرف دیگر وبینارهای مجازی می‌توانند به صورت تعاملی و دوطرفه برگزار شوند؛ یعنی دانشجویان نیز بتوانند سوال بپرسند، نظر بدهند یا بخشی از مطالب را ارائه کنند و… سیستم وب کنفرانس امکان برگزاری وبینارهای یک‌طرفه و تعاملی را به سازمان‌ها، آموزشگاه‌ها و شرکت‌ها می‌دهد. جهت برگزاری وبینار می توانید به سایت ایلرنو مراجعه کنید و ظرف 30 ثانیه کلاس آنلاین خود را یجاد کنید.