مهمترین چیزی هنگام که خرید لباس زیر آنلاین باید به آن توجه کنیم، سایز مناسب است. در خرید آنلاین لباس و به خصوص لباس زیر مانند شورت، امکان مرجوع کردن لباس وجود ندارد، چون از نظر بهداشتی اصلا درست نیست. لباس زیر به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود پس لازم است که سایز دقیق خود را بدانید تا بعد از اینکه بسته مورد نظرتان به دست تان رسید، از تفاوت فاحش سایز آن حیرت زده نشوید.

یکی دیگر از دلایلی که باید حتما سایز دقیق خود را بدانید این است که انتخاب و پوشیدن لباس زیر نامناسب می تواند آسیب های زیادی به بدنتان بزند و علاوه بر آن، در طول روز اصلا احساس راحتی نخواهید کرد. فرض کنید هنگام خرید شورت لامبادا یک یا دو سایز کوچکتر سفارش داده اید و وقتی می خواهید آن را زیر لباس مهمانی یا… بپوشید، تنگ بودن آن بسیار اذیت کننده خواهد بود.

یا مثال دیگری که می توان زد درباره سایز سوتین است. تمام متخصصان و دکترها می گویند که از سوتین های خیلی تنگ استفاده نکنید، چون ریسک سرطان سینه را افزایش می دهد. بدیهی است که هیچکس از اینکه در معرض این خطرات و آزردگی ها قرار بگیرد، خوشحال نخواهد شد، لذا در ادامه مطلب ما چند نکته برای خرید لباس زیر به شما می گوییم تا خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشید.

سایز بندی لباس زیر چگونه است؟

حتما بارها در فروشگاه ها یا سایت های خرید شورت لامبادا یا  انواع دیگری از لباس زیر، با این موضوع مواجه شده اید که سایز شورت ها را معمولا به صورت کیفی بیان کرده اند. از کیفی منظور همان اسمال، لارج، ایکس لارج و… است.

اولین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید، این است که این سایز های کیفی برای هر برند کمی تفاوت دارد. شاید بارها شنیده باشید که کفی کفش های مارک های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند و مثلا اگر شما یک کفش جلو باز با سایز 38 خریده اید، ممکن است سایز کفش اسپرت مناسب برای شما، کمی متفاوت باشد. این به دلیل تنوع قالب های کفش است. این مسئله در لباس های زیر نیز وجود دارد.

وقتی می خواهید خرید آنلاین لباس زیر داشته باشید، تنها به سایزهای small, X, L و… اکتفا نکنید چون این سایزها با توجه به نوع پارچه، برند مورد استفاده و… کمی متفاوت از یکدیگر هستند. بهترین کار این است که خودتان در خانه، سایز دور کمر و باسن خود را اندازه بگیرید و با استفاده از جداول اندازه گیری لباس زیر، سایز دقیق خود را پیدا کنید تا هم در حین خرید اینترنتی دچار مشکل نشوید و هم راحت ترین لباس را بخرید و استفاده کنید.

نوشته دیگر :   ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن

 

کدام جنس شورت برای استفاده روزمره مناسب تر است؟

قبل از هر چیز، باید  ضرورت تعویض روزانه شورت را متذکر شویم. به هیچ عنوان از یک شورت بیشتر از 24 ساعت استفاده نکنید و حتما در پایان روز، لباس زیر خود را عوض کنید. حال به موضوع اصلی بپردازیم.

برای اینکه بتوانید با اطمینان خرید شورت لامبادا را انجام دهید، حتما باید به جنس پارچه آن توجه کنید. همه متخصصان بر استفاده از شورت نخی تاکید می کنند. وقتی شما یک سایز مناسب از شورت نخی را خریداری کنید، وقتی از آن استفاده می کنید، کاملا متوجه راحتی آن می شوید.

علاوه بر راحتی، شورت های نخی به آسانی شسته می شوند و اگر بر اثر ترشحات یا حتی خون قائدگی لکه دار شده باشند، این لکه ها به راحتی پاک می شوند اما در طرف دیگر، شورت هایی که از پلی استر ساخته شده اند یا جنس پلاستیکی دارند، هم باعث افزایش دما و هم ایجاد خارش می شوند.

از شورت های ساده استفاده کنید

دلیلی که بیشتر خانم ها به سمت خرید شورت لامبادا کشیده می شوند، فانتزی بودن و ظاهر متفاوت آن با سایر لباس زیرها است. اما باید بگوییم استفاده همیشگی از شورت های فانتزی و تنگ، ضرر و زیان زیادی برای بدن به وجود خواهد آورد.

بیشتر خانم ها از شورت لامبادا برای مهمانی استفاده می کنند تا خط لباس زیر، از روی لباس مشخص نباشد، در این حالت استفاده از آن مشکل خاصی ندارد، اما اصلا توصیه نمی کنیم که به صورت همیشگی از این دست شورت های فانتزی استفاده کنید. بهتر است برای روزهای معمولی خود، از شورت های ساده و کلاسیک استفاده کنید تا از بیماری های مختلفی مانند عفونت، قارچ و حساسیت در امان بمانید.

دور لباس زیرهای تنگ را خط بکشید

وقتی سایز دقیق خود را مشخص کردید، به هیچ عنوان از شورت یا سوتین های تنگ استفاده نکنید. مهمترین پوشاکی که ما در طول روز استفاده می کنیم، لباس زیر های مان هستند. لباس زیر تنگ علاوه بر ایجاد ناراحتی، ریسک عفونت، رشد باکتری و میکروب و بیماری های پوستی را افزایش می دهد پس به یاد داشته باشید که حتما از لباس زیرهای راحت استفاده کنید.