اگر شما نیز به دنبال روش های اصولی و ناب برای افزایش تعداد فالوور و همچنین تعداد لایک در صفحه اینستاگرامی خود هستید با ما رد این مقاله همراه باشید تا اطلاعات کامل تری در خصوص این موضوع در اختیارتان قرار دهیم! عموما یکی از مشکلات اصلی پیج ها، تعداد لایک و فالوور پایین آن ها است و صاحبان پیج ها به دنبال روش هایی برای افزایش میزان تعداد لایک و فالوور خود هستند. اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید حتما این مقاله را دنبال کنید چرا که به شما مسیر کسب فالوور و لایک را آموزش می دهیم.

خرید فالورهای ایرانی و فیک اینستاگرام

راهنمای افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام

اگر شما نیز به دنبال افزایش میزان لایک وفالوور صفحه اینستاگرامی خود هستید و از روش های متفاوتی برای افزایش آن استفاده کرده اید و در نهایت نتیجه ای که را می خواستید به دست نیاوردید با ما در این مقاله همراه باشید تا به صورت کاملا حرفه ای به شما آموزش دهیم که در 8 گام ساده، میزان لایک و فالوور خودتان را افزایش دهید.

 

  • ابتدا مشخص کنید که می خواهید پیجی را خریداری کنید یا خیر!

نکته ای که در ابتدا باید آن را به صورت کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید، این است که آیا شما می خواهید با استفاده از روش های موجود اقدام به خرید اکانت اینستاگرام کنید یا خیر! این موضوع به این جهت مهم است که بسیاری از اکانت های حال حاضر دارای میزان فالوور های قابل توجه ای هستند با این حال شما شاهد لایک و همچنین تعامل بسیار مناسبی در این نوع از پیج ها خواهید بود.

اگر برای تهیه و خرید اکانت پاسخ شما مثبت است، باید روش هایی را دنبال کنید که پس از آن علاوه بر به دست آوردن مخاطب، مخاطبان قبلی خودتان را نیز حفظ کنید، از این جهت توجه به موارد زیر می تواند برای شما نسبت به افرادی که به تازگی پیجی را راه اندازی نموده اند بسیار حیاتی و کلیدی باشد.

 

  • بدون تعریف یک استراتژی به مسیر و هدف درست دسترسی پیدا نخواهید کرد.

برای جذب فالوور ایرانی اینستاگرام حتما شما نیاز به فرایند و نقشه راه دارید تا بتوانید در این صورت بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. شما می توانید یک شبه با انجام برخی از فرایند های فیک، اقدام به دریافت هزاران فالوور کنید اما آن ها کاملا فیک بوده و هیچ بازدهی ای را برای صفحه اینستاگرامی شما نخواهند داشت.

از این رو سعی کنید برای خود یک برنامه و استراتژی تعریف کنید که بر اساس در نظر گرفتن تمامی شرایط بتواند میزان رشد پیج شما را نیز به صورت حدودی بالا ببرد.

  • سعی کنید پیوسته و در زمان های مناسبی پست گذاری کنید.

برای آن که بتوانید همیشه در دید کاربران خود قرار بگیرید و لایک ایرانی اینستاگرام را از کاربران خود دریافت کنید باید به صورت پیوسته و منظم پست گذاری را در پیج خود ادامه دهید. فعالیت روزانه شما می تواند فوائد بسیار زیادی برای کسب و کارتان داشته باشد.

از جمله این فوائد می توان به حضور فعال شما در شبکه های اجتماعی، درگیر کردن مخاطب با پیج، برندینگ قوی و… اشاره نمود. سعی کنید حداقل روزانه یک الی 2 پست را در پیج اینستاگرامی خود منتشر کنید تا با بازخورد منحصر به فرد آن رو به رو شوید.

نوشته دیگر :   ترفندهای طلایی در نگهداری برنج و حبوبات؛ و جلوگیری از حشره زدن آن ها

 

  • سعی کنید عکس های جذاب و منحصر به فرد منتشر کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام کار با اینستاگرام به آن توجه کنید، موضوع انتخاب تصاویر است. تصاویر نقش بسیار مهمی در جذب فالوور دارد. انتخاب عکس مناسب با رنگ آمیزی زیبا و همچنین فونت های جذاب می تواند مخاطب را از یک کاربر عادی به فالوور و همچنین مصرف کننده تبدیل کند. سعی کنید در خلق تصاویر خلاقیت های قابل توجهی را به خرج دهید تا بتوانید فالوور و همچنین لایک های بیشتری را دریافت کنید.

 

  • روزانه از استوری های اینستاگرام استفاده کنید!

استوری ها نقش بسیار مهمی در جذب فالوور و میزان تعامل آن ها با پیجتان دارند. سعی کنید به صورت روزانه محتوای آموزشی، خدماتی و… خود را در استوری ها منتشر کنید تا افراد با ارسال آن ها به دوستان و آشنایان خود بتوانند از خدمات و یا محصولات ارزنده شما استفاده کنند.

 

  • ارتباط نوشتن کپشن جذاب با میزان فالوور و لایک

کپشن یکی از مهم ترین بخش های پست شما است که قبل از انتشار باید به صورت کامل و با بررسی نکات حرفه ای نوشتن، کپشنی مناسب و ایده آل با شرایط پست خود را منتشر کنید. سعی کنید در نحوه نوشتن کپشن از عبارات دقیق، تعریفی و مناسب با پست خود استفاده کنید تا بتوانید از این طریق میزان تعامل کاربران را با پیجتان بسنجید.

یکی از مهم ترین مواردی که در تعداد لایک های پست تاثیر گذار است، نوع کپشن نویسی و ارتباطی است که با مخاطب ایجاد می کند. بنابراین به این مبحث توجه ویژه ای داشته باشید.

 

  • برای جذب فالوور از هشتگ ها استفاده کنید.

هشتگ ها می توانند بسیار بسیار کاربردی و مناسب باشند. با در نظر گرفتن هشتگ ها می توانید محتوای پیجتان را به افراد به خصوصی که رد آن صنعت مشغول به فعالیت هستند نشان دهید. هشتگ ها ارتباط کاملا مستقیمی با دیده شدن پیج شما و افزایش فالوور دارند و ارزش آن درست زمانی ایجاد می شود که ارتباط کاملی میان هشتگ و همچنین پست شما وجود داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است اینستاگرام از شما به عنوان یک اسپمر یاد کند.

سعی نکنید از هشتگ ها به تعداد زیاد استفاده کنید و این تفکر را برای همیشه از بین ببرید که هرچه بیشتر هشتگ بزنیم برایمان مفید تر است. همیشه برنامه ای مدون و از پیش تعیین شده برای هشتگ های خود در اینستاگرام داشته باشید تا بتوانید بهتر آن را مدیریت کنید.

 

سخن آخر…

با رعایت موارد فوق به راحتی می توانید تعداد فالوور و همچنین میزان لایک های خود را به حد قابل قبولی افزایش دهید. این راهنما یک راهنمای جامع و کامل برای افزایش میزان فالوور و لایک در صفحه اینستاگرامی شما بود که در صورتی که آن را رعایت کنید شاهد نتیجه مناسب و ایده آل آن خواهید بود.