۴ مربیانی که از EdTech برای بهبود تجربه یادگیری استفاده می کنند

ما در میانه یک عصر دیجیتالی همیشه در حال تحول زندگی می کنیم که روشی را مشاهده می کند ، اکتشافی و تعامل با دنیای اطراف ما ، بصورت نمایی تغییر می دهد.

دیجیتال

در سراسر صنعت ، ظهور دیجیتال به منظور ارتقاء تعدادی از صنایع ، به بهترین وجهی با بینایی ، استقلال و شعور بیشتر کمک کرده است – و بخش آموزشی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

ظهور edtech یادگیری را از مدلهای سفت و سخت ، خطی ، یک اندازه متناسب با همه سالهای سال گذشته دور کرده است و در عوض ، به سمت دنیای جدیدی شجاع تر از یادگیری انعطاف پذیر و شخصی تر حرکت می کند که ناشی از تکامل فناوری است.

ادتک در حال حاضر تنها یک میلیارد پوند برای اقتصاد انگلیس تنها بریتانیا در سال کمک می کند ، با بیش از ۱۰۰۰ راه اندازی فناوری آموزش در حال حاضر در انگلیس فعالیت می کند. علاوه بر این ، انتظار می رود اقتصاد جهانی edtech تا سال ۲۰۲۰ به ۲۵۲ میلیارد دلار برسد.

اقتصاد

با این پدیده جدید در یادگیری در حال حاضر از قدرت به قدرت دیگر ، در اینجا چهار نمونه واقعی از edtech در جهان برای کشف پتانسیل های خود برای تقویت و غنی سازی تجربه یادگیری را در چشم انداز عملی کشف می کنیم.

دانشگاه علوم بهداشتی غرب – یادگیری همه جانبه

از آنجا که فن آوری های غوطه ور مانند واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) به بخشی ملموس از زندگی روزمره ما تبدیل می شوند ، این پیشرفت ها فرصت های فراوانی را برای یادگیری در زمینه ها ، سوله ها و موضوع ارائه می دهند.

برای ارتقاء پیشنهادات آموزشی خود ، دانشگاه علوم پزشکی غربی از توان VR برای ایجاد تجربه یادگیری همهجانبه برای دانشجویان خود در زمینه علوم جنایی ، مراقبت های بهداشتی ، کشاورزی و هنرهای زیبا استفاده کرد.

دانشجو

میزبان در مرکز یادگیری واقعیت مجازی J و K ، یکی از نوآوری های اولیه این موسسه در قالب یک جدول شکاف مجازی است تا دانش آموزان خود را در درک عملکردهای آناتومیکی انسان در عمق بیشتر با حرکت دادن لایه هایی از بافت مجازی برای کشف بیش از ۳۰۰ تجسم آناتومیکی کمک کند. با استفاده از اسکنهای از بیماران واقعی و کارآموزان توسعه یافته است.

دانش آموز

نه تنها این کاربردی از edtech جایگزین ضرورت کارکنان واقعی زندگی ، کاهش هزینه ها و افزایش دسترسی ، بلکه دانشگاه های نوآورانه با گزارش هایی مبنی بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی غربی در حال تدریس پزشکی است ، پیشگام بازار آموزش بهداشت شده است. دانش آموزان آینده

MIT – فناوری موبایل

موبایل

دستگاه های تلفن همراه آزادی و انعطاف پذیری را برای انجام وظایف ، ارتباط با همسالان و مصرف محتوا در هر کجا که ممکن است در جهان به کاربران ارائه می دهند.

مطالعات نشان می دهد که به ازای هر هشت دقیقه یک کاربر در تلفن های هوشمند ، هفت تا از آن دقیقه ها در برنامه ها صرف می شود. MIT ، یک موسسه برتر فناوری ، MIT یک برنامه کاربردی تلفن همراه همه جانبه را برای غنی سازی تجربه روزمره دانش آموزان خود راه اندازی کرد.

با امکان شخصی سازی برنامه با نیازها و نیازهای فردی ، برنامه تلفن همراه محور دانشجویی MIT بینش در مورد پیوندهای حمل و نقل ، آخرین اخبار دانشگاه ، رویدادها ، پروتکل های اضطراری ، منابع با ارزش دانشگاه ، ناهار خوری ، تورها و عملکردی را ارائه می دهد که به دانشجویان امکان کشف منابع مختلف کتابخانه دانشگاه قبل از ورود جسمی به ساختمان.

علاوه بر این ، این برنامه همچنین شامل یک فهرست جامع افراد است که شامل اطلاعات تماس پرسنل و اساتید کلیدی برای دانش آموزان برای استفاده به عنوان و در صورت نیاز است.

MIT با ارائه منابع زیادی در یک فضا ، به الهام بخشیدن به تعامل ، تقویت روحیه دانش آموزان و افزایش اتصال با استفاده از توان فناوری موبایل کمک کرده است که به نوبه خود ، تجربیات آموزشی دانش آموزان خود را به شکلی مثبت تقویت کرده است – وعده ای برای قدرت فن آوری موبایل در آموزش.

در حال حاضر ، دانش آموزان برنامه های موبایل را مفید می دانند اما به شخصی سازی بیشتری می پردازند – و قابلیت قابل تنظیم برنامه MIT نمونه بارز یک کمک آموزشی است که در عصر مدرن ارزش را فراهم می کند.

دانشگاه بیرمنگام – فعال

تکامل فن آوری دیجیتال به طور قابل توجهی یادگیری از راه دور و پتانسیل آن را برای ارائه یک تجربه آموزشی که نه تنها متناسب با فرد است ، بهبود می بخشد ، بلکه دستیابی به یادگیری مداوم را برای یادگیرندگان در سراسر موضوعات و صنایع امکان پذیر می کند.

علاوه بر این ، با پیچیدگی بیشتر مفاهیم edtech ، یک پتانسیل رو به رشد برای ایجاد تجربیات یادگیری فعال در محیط کلاس وجود دارد – مدلهای یادگیری که معلم و دانش آموزان را درگیر یک کار ، فعالیت یا صلاحیت خاص می کنند.

برای افزودن یک لایه ارزش دیگر به برنامه های ادبیات معاصر خود ، مدرسان آینده فکر در دانشگاه بیرمنگام از یک بستر یادگیری ویدیویی تعاملی استفاده کرده اند تا بازخورد های ارزشمند و متناسب با بسیاری از دانشجویان را ارائه دهد.

با ارائه بازخورد مبتنی بر ویدیو قابل هضمهمراه با زیرنویس ها و تفسیرهای صوتی ، دکتر دانیل مور و همکارانش نه تنها دانشجویان خود را با بازخورد عملی که می توانند در اوقات فراغت خود بازگو کنند ، سهیم کرده اند ، اما این استفاده پیشگام از edtech برای کاهش ۱۰ تا ۲۵٪ روند بازخورد دانشجویی این بخش کمک کرده است.

“تعداد قریب به اتفاق دانش آموزان گفتند که بازخورد آنها احساس شخصی تر می کند ، به طور خاص روی موضوعات خاص متمرکز شده اند و توصیه های عملی ارائه می دهند که می توانند از آن جلو ببرند … یکی دیگر از مهمترین مزایای دانش آموزان توانایی به دست آوردن بود. بینش در روند مارک گذاری و کارشان را از نگاه دانشگاهی مشاهده کنید. با گذشت زمان ، آنها همچنین قادر به مشاهده الگوهای در بازخورد خود هستند ، زیرا همه فیلم ها در VLE ذخیره می شوند. “- دکتر دانیل مور

دانشگاه Macquarie – بازیابی

بازی سازی مفهومی است که نه تنها از قدرت درگیری رانندگی در کلاس برخوردار است بلکه چیزی است که می تواند انقلابی در فرآیند ارزیابی در آموزش و پرورش ایجاد کند ، و با تمرکز بر صلاحیت عملی دانش آموز برخلاف قرار دادن تأکید بر امتحانات تئوری به تنهایی.

۵۳٪ از سهامداران فناوری پیش بینی می کنند که تا سال ۲۰۲۰ ، استفاده از گیمیفیکون بسیار گسترده باشد – این نشانه روشنی از افزایش محبوبیت آن در کلاس و محل کار است.

یکی از موسسات پیشرو در جهان برای بازی سازی به عنوان یک ابزار یادگیری ، دانشگاه Macquarie مستقر در سیدنی ، استرالیا است.

پیشگام در استفاده از بازی های محور فناوری – یا ابتکار عمل مبتنی بر وظیفه – برای ارتقاء تجربه یادگیری ، دانشگاه پیشنهاد اولیه خود را با عنوان “بازی خواندن” را در سال ۲۰۱۳ راه اندازی کرد.

این موسسه با توجه به موفقیت خود ، میزبان بازی های جدید و نوآورانه را در سال های متمادی به سبد خود اضافه کرده است ، از جمله موارد مورد علاقه مانند “Venn Card Game” و “Citizen 66” – یک تحول مبتنی بر داستان با هدف کمک به تفکر خلاق و تصمیم گیری منطقی.

بررسی جدیدی که توسط دانشگاه انجام شده ، نشان داد که حدود ۷۵٪ از دانشجویان این تحولات بازی سازی را مفید و لذت بخش می دانند ، یافته هایی که نشان می دهد بازی سازی مفهومی است که آینده ای روشن و مرفه در بخش آموزشی دارد.

افکار نهایی

این یک دوره هیجان انگیز برای آموزش است و از میان این چهار مثال الهام بخش ، درک این مسئله دشوار نیست که درک فناوری با استفاده از فناوری ، تجربه ای ارزشمند ، پاداش بخشنده و بدون در نظر گرفتن موضوع ، وضعیت یا پیشینه را فراهم می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فن آوری و یادگیری ، این ۶ گرایش اساسی edtech را که آموزگاران باید درباره آنها بدانند کشف کنید.